În procesul de livrare vom ține cont de următorii factori:
1. Statusul comenzii tale: după plasarea comenzii, poți solicita agentului callcenter numărul fișei de transport, la numărul de telefon 0761420298 sau pe email la contact@catol.ro.
2. Modificarea sau anularea comenzii: ne poți suna sau ne poți trimite un email în care să ne spui cum dorești să fie modificată comanda sau dacă dorești să o anulezi. De asemenea, această opțiune este disponibilă în momentul în care vei fi contactat telefonic de către operator pentru confirmarea comenzii.
3. Modalități de livrare: toate comenzile sunt livrate prin curierat rapid, oriunde în țară (pe teritoriul României), cu un cost unic de transport de 19 ron (pentru coletele de până în 1 kg). Pentru coletele ce depășesc 1 kg, se adaugă 2 lei/ fiecare kg suplimentar.
4. Livrarea se face în termen de 42-72 ore de la confirmarea telefonică a comenzii (exceptând zilele nelucrătoare sau alte incidente neprevăzute ce pot apărea pe traseul curierilor).
5. Pentru confirmarea comenzii, vei fi contactat telefonic de către un operator, care îți va comunica: produsul comandat, prețul produsului, valoarea taxei de transport și data aproximativă a livrării.