Trusa cu actionare manuala este conceputa pentru a comprima pistoanele de frana.
Specificatii tehnice:
-Utilizare – Clema frontala
-Material: Oțel carbon
-Arbore cu filete ce se pot roti atât pe stânga cât și pe dreapta.
-Arbore cu filet: 2 (3 mm și 5 mm)
-Cheie hexagonală: 2 (6 mm și 7 mm)
-Recipient pentru lubrifiant: 1
-Adaptoare: 28
-Placă de presiune: 2
-Valiză profesională pentru depozitare
-2: 2 1/64 “(51 mm): Citroen Xantia, Honda Prelude
-3: 2 5/32 „(55 mm): Fiat, Alfa Romeo, Isuzu, Mercedes-Benz, BMW, Citroen, Ford, Honda, Jaguar, Nissan, Peugeot, Rover, Toyota, VAG, Volvo
-5: 3/8 “(10 mm): adaptor pentru sertar
-8: 1 7/8 “(48 mm): General Motors
-9: 2 1/8 “(54 mm): General Motors, Cadillac
-0: 2 1/2 “(63,5 mm): General Motors
-D: 2 1/64 “(51 mm): Renault, Citroen
-J: 1 22/33 „(42,5 mm) Fiat, Alfa Romeo, Audi, Citroen, Renault, Peugeot, Ford, Nissan, Saab, VAG, Subaru Volvo
-K1: 2 1/8 “(54 mm): Renault, Citroen
-1, 1, 12: Tensiunea de suprafata
-Utilizare – Terminal spate
-2: 2 1/64 “(51 mm): Citroen Xantia, Honda Prelude
-3: 2 5/32 “(55 mm): Jaguar
-4: 1 1/4 „(32 mm): Ford, Mazda, Saab, Fiat, Alfa Romeo, General Motors
-5: 3/8 “(10 mm): adaptor pentru sertar
-7: 1 21/32 “(42 mm): Nissan, VAG, Jaguar S
-6: 1 21/32 „(42 mm): Audi, Rover, Subaru, Ford, Nissan, Peugeot, Toyota, VAG, Saab, Jaguar, GM
-A: 1 1/5 “(30,5 mm): Renault, BMW, Mini
-B: 1 19/30 “(41,5 mm): Ford, Lincoln, Subaru
-C: 1 19/30 “(41,5 mm): Mini, Nissan, Opel, Toyota
-E: 1 21/32 “(42 mm): Nissan Maxima
-F: 1 1/4 “(32 mm): Opel, Fiat
-G: 3/8 “(10 mm): Peugeot, GM
-J: 1 22/33 „(42,5 mm) Fiat, Alfa Romeo, Audi, Citroen, Renault, Peugeot, Ford, Nissan, Saab, VAG, Subaru Volvo
-K: 2 1/8 “(54 mm): Citroen, Opel
-K2: 1 22/23 “(50 mm): Citroen, Renault, Audi
-P: 1 19/30 „(41,5 mm): VAG, BMW, Ford, Lancia, Proton, Renault, Rover, Citroen
-M: 1 1/4 “(32 mm): Ford, Nissan, Mini
-N 1 1/4 „(32 mm): Saab, Honda, Alfa Romeo Mondeo Lancia Volkswagen
-De la: 1 3/16 “(30 mm): Ford, Mazda, Mitsubishi, Toyota Corolla
-1, 11, 12: Tensiune de suprafata